.webp)
ÓČKO připravilo na začátek dubna unikátní novinku, která nemá v mediálním světě obdoby.
Do vysílání nově „pouští“ Instagram. Tento krok přináší divákům nový způsob sledování, kdy se instagramové příspěvky stávají součástí televizního programu v průběhu celého dne.
„Jde o redakční servis zpráv, který doplní naše denní playlisty. Zatímco u zpravodajských TV jde o textovou infolištu, my zobrazujeme proud autentických postů včetně fotek a videí způsobem, jakým je dnes běžné konzumovat zábavu i zprávy při scrollování na sociálních sítích - a to za poslechu populárních hitů. IGvTV navíc vysílání nezakrývá, ale organicky doplňuje, takže tento infotainment poběží současně s videoklipy, pořady a i přes reklamní breaky, aniž by do nich zasahoval, “ objasňuje novou podobu vysílání ÓČKA programový ředitel Alexandr Guha.
ÓČKO tím navazuje na své dřívější inovace v úspěšném propojování televize a onlinu, jako třeba oblíbenou platformu #vidimsenaocku, kdy do vysílání zrcadlí facebookové komentáře diváků a využívá svoji aktuální sílu sociálních sítích, jejichž prostřednictvím dokáže oslovit většinu populace a je schopno vygenerovat až 85 milionů organických impresí za měsíc.
zdroj: tisková zpráva OČKO TV, ocko.cz